Qbit HQ.

Met de basisdiensten van Qbit HQ geven we jou de controle over cyber security.

Waar voor uw geld

Qbit heeft een aantal managed services ontwikkeld waarmee we jou de controle geven over cyber security. We verbeteren deze diensten continu. De basis van elke dienst is een abonnement. Daarmee krijg je:

  • Toegang tot onze kennisbank.
  • Maandelijkse onze nieuwsbrief.
  • Ad hoc security waarschuwingen.
  • Twee keer per jaar security awareness materiaal.
  • Een beroep op ons kunt doen in geval van een beveiligingsincident

We noemen de basis van elk abonnement Qbit HQ. We voegen voortdurend nieuwe inhoud en functies toe aan de dienst. Dit jaar zullen we bijvoorbeeld onze dienst voor het veilig uitwisselen van informatie, Dropzone, toevoegen.

Beschrijving dienstverlening

Kennisbank

U krijgt toegang tot al onze kennis en ervaring. U kunt uw vragen over security en privacy stellen aan uw vaste aanspreekpunt, of aan ons Security Centre via uw eigen telefoonnummer. U kunt ons ook vragen om ‘best practise’ voorbeelden zoals een beveiliginsgbeleid specifiek voor uw branche of een verwerkersovereenkomst die voldoet aan de eisen van de AVG.

Nieuwsbrief

U ontvangt elke maand een nieuwsbrief met daarin een actueel overzicht van relevante nieuwsitems. Dit kan gaan om algemene ontwikkelen en specifiek nieuws voor de branche of organisatie.

Waarschuwingen

U ontvangt van ons security alerts. Dit zijn berichten die worden verstuurd wanneer er relevante ontwikkelingen zijn of wanneer er bijvoorbeeld kwetsbaarheden zijn waar direct actie voor nodig is. Een voorbeeld was KRACK.

Security awareness

Twee keer per jaar ontvangt u materiaal, in de vorm van een blog, video, animaties of flyer, over een actueel security of privacy item. U kunt het materiaal gebruiken om het beveiligingsbewustzijn in uw organisatie te verbeteren. Onderwerpen zijn bijvoorbeeld de AVG, incidenten, sterke wachtwoorden enzovoort.

Incident response

Wij ondersteunen bij de afhandeling van incidenten zoals een datalek, hackaanval, phishing, CEO-fraude, ransomware, Denial-ofService aanval et cetera. Wij geven advies over de afhandeling van het security incident. Indien nodig doen wij onderzoek naar de oorzaak van het incident en/of voeren aanvullende technische analyses uit van bijvoorbeeld netwerkverkeer of kwaadaardige software. De exacte ondersteuning is afhankelijk van de situatie. Tijdens een intake stellen een actieplan op en wordt het beschikbare budget afgestemd.

Na afloop van ieder security incident stelt Insite Security een rapportage op met hierin een beschrijving van het security incident, de oorzaak en het gevolg, een chronologisch logboek van de werkzaamheden (incl. eventueel bewijsmateriaal), het resultaat en aanbevelingen.

Serviceniveaus

Elke dienst heeft duidelijk, meetbare en flexibele serviceniveaus.

  • U kunt tijdens kantooruren (8:00 - 18:00 uur) van maandag tot en met vrijdag contact opnemen met uw vaste aanspreekpunt dan wel ons Security Centre voor advies en ondersteuning.
  • Beveiligingsincidenten dan wel vragen kunnen worden gemeld via uw vaste aanspreekpunt, uw eigen telefoonnumer of via Security Centre e-mail.
  • Wij stellen binnen 24-uur na de eerste melding van het incident een actieplan op. Indien nodig zijn we binnen 4 uur op locatie.
  • We benoemen een vast aanspreekpunt op tactisch/operationeel en op strategisch niveau. We voeren vier keer per jaar een client service gesprek. Tenminste een keer per jaar evalueren we de dienstverlening.

Contactaanvraag Qbit HQ

Joost van 't Zand

Joost van 't Zand

Hacking & Testing

Ik kan je meer vertellen. E-mail me of bel me op +31 85 8 222 800.

    Offerte aanvragen

    Vraag een vrijblijvende offerte aan voor: Qbit HQ

    Waarmee kunnen we je helpen? Stel je vraag en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

    Bedankt! We hebben je bericht ontvangen.

    We hebben je bericht ontvangen en komen hier zo snel mogelijk bij je op terug.

    Vul de velden in voor je offerte aanvraag.
    We gebruiken je e-mail alleen voor ons antwoord op je vraag.
    Hoe kunnen we je helpen?

    Newsletter